انریکه: فاصله 4 امتیازی با رئال چیزی نیست

 

بارسلونا در سال جديد ميلادي، روي دور برد قرار دارد و از 20 بازي اخير خود در 19 بازي پيروز شده است. اين تيم اگر در مقابل مالاگا شکست نمي خورد، شايد مي توانست با رکورد 22 برد متوالي رئال مادريد نيز برابري کند.


 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی دشوار یکشنبه شب در زمین سلتا که با تک گل متیو به دست آمد، فردا در زمین خود باید به مصاف آلمریا برود. لوئیس انریکه به همین منظور در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت. 

یکی از سوالات خبرنگاران، در مورد وضعیت فعلی نیمار بود. نیماری که از 15 فوریه موفق به گلزنی برای بارسلونا در لالیگا نشده است. انریکه در پاسخ به این سوال گفت:" به هیچ عنوان از جانب نیمار نگرانی ندارم. ما در مورد یک فوق ستاره صحبت می کنیم. شک ندارم که او به زودی به بهترین فرم خودش خواهد رسید و گلزنی هایش را شروع خواهد کرد. نیمار در روزهایی که گل هم نمی زند، در بازیسازی و کمک به دیگر بازیکنان، مهره موثری است." 

انریکه در مورد انتقادات صورت گرفته از عملکرد این روزهای اینیستا نیز گفت:" همه ما از عملکرد اینیستا راضی و خوشحال هستیم. او از همه جهات برای بارسلونا یک مهره مفید محسوب می شود. تماشای بازی او لذتبخش است. من همواره از بازیکنانم می خواهم که پیشرفت کرده و بهتر از قبل ظاهر شوند.اینیستا هم همواره در حال بهتر شدن است."

سرمربی بارسلونا در مورد فاصله 4 امتیازی ایجاد شده با رئال مادرید گفت:" جایگاهمان در صدرجدول شایسته است ولی هنوز هیچ چیز مشحص نیست و به این معنا نیست که جام را به دست آورده ایم. باید به روند بردهایمان ادامه دهیم تا به قهرمانی برسیم.فاصله 4 امتیازی فعلی چیزی نیست." 

انریکه در مورد کمپین ایجاد شده در رسانه های مادریدی بر علیه بارسا که معتقدند رئال می تواند فاصله 4 امتیازی را جبران کرده و قهرمان شود گفت:" آنهایی که این کمپین را راه انداخته اند، ما را نمی شناسند. مخالفان ما نمی دانند که بازیکنان بارسا، تا چه اندازه با یکدیگر متحد هستند و ما این را در ادامه نیز ثابت خواهیم کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | 2:2 AM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.